reason and a little bit of me

Motivul meu este simplu: fac parte din marea majoritate a femeilor care au acest sindrom incurabil, aceasta boala al carui tratament ne este necunoscut inca, aceasta maladie a formelor si culorilor vestimentare 😉

I am fashion addicted and proud of that! 😛 “Culoarea” mea preferata este ROGVAIV 😀 si imi place sa cred ca putina indrazneala in ceea ce priveste tinuta (indiferent de stil: office, casual, sport) ne scoate din multime. Astfel, decretez ca pastelurile fara ROGVAIV sunt fade si nu vor scoate o tinuta in evidenta niciodata.

Controversa ivita in jurul “frumusetii” uneia dintre actritele mele preferate, Sarah Jessica Parker (evident din SATC…fetele stiu de ce), m-a determinat sa deschid acest blog cu un post dedicat ei si stilului ei vestimentar absolut ireprosabil. Evident, in spatele acestui stil se afla un consilier vestimentar de invidiat. Cred ca e deja de notorietate faptul ca Sarah Jessica Parker nu este o femeie frumoasa in totalitate, este o femeie ale carei parti frumoase sunt subliniate prin arta. Da, arta! (dar despre asta voi scrie mai incolo ;P)

In consecinta, am ales rochia Valentino, purtata de Sarah Jessica Parker la premiera SATC 2. Enjoy!!!

To be continued!

Leave a Reply

