And the winner is…

Desi mi-am propus sa vad toate filmele nominalizate anul acesta la Oscar inainte de decernarea premiilor, cinci dintre ele mi-au scapat (Toy Story 3, True Grit, Winter’s Bone, Black Swan si The Fighter). Dar nu voi scrie despre cine merita si cine nu merita sa castige, voi lasa aceasta critica in seama blogger-ilor cinefili, iar eu voi pune accentul pe rochiile care si-au facut aparitia pe covorul rosu.

Am o mare dilema! Nu pot sa decid cui vreau sa acord premiul pentru cea mai buna alegere a rochiei. Desi culoarea rochiei lui Scarlett Johansson este una dintre preferatele mele, modelul cu spatele gol si dantela aleasa de Dolce & Gabbana sunt senzationale, la fel ca si actrita

Sursa aici.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

imi place foarte mult si rochia Ellie Saab (unul dintre designerii mei preferati) purtata de Mila Kunis. 

Sursa aici.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 thoughts on “And the winner is…

  1. Nu ma pricep la rochii, asa ca votez muierea. Mie imi place de Mila Kunis ca e mai nervoasa, ailalta parca a scapat de la cursul de Reguli de cucerit barbatii cum mai citeam o sama dintre noi in faculta

  2. indeed, scarlett seamana foarte mult cu marilyn monroe, care se afla mereu intr-un maraton de cucerire al barbatilor, al camerei de filmat 😉 (nu cred ca existau Regulile atunci :D), iar mila este o audrey hepburn, care nu sare la gatul tau si nici nu are nevoie de atat de multa atentie ;)…dar nu lasa asemanarea fizica sa te induca in eroare 😀

    ps: am citit mult despre marilyn lately si cred ca am divagat putin, dar n-am putut sa nu observ asemanarea scarlett-marilyn si mila-audrey 😉

Leave a comment