Polka Dots

Nu stiu daca am mentionat pana acum, dar eu nu prea sunt fana a imprimeurilor. Mi se pare ca e destul de greu sa alegi un imprimeu care sa nu fie “kitchos”. Si apoi trebuie sa fii foarte atenta la ce asortezi cu el, fiindca, in general, imprimeul inseamna mai mult de doua culori.

Cu toate acestea, exista un imprimeu la care nici eu nu pot sa rezist: bulinelor, orice fel de buline, mici, mari, albe pe negru, negre pe alb, colorate pe negru, pe alb, orice combinatie. Bulinele sunt super dragute, feminine si daca vreti sa renuntati putin la uniul cel de toate zilele, ele sunt alegerea perfecta.

Si se pare ca sunt si norocoasa, fiindca am observat ca anul acesta se poarta. Dar si daca nu ar fi in trend, tot n-as ezita sa ma aprovizionez cu niste buline. Si, in sensul asta, m-am indragostit de colectia RTW Spring 2011 de la Moschino. Am ales cateva imagini care mi-au placut foarte mult (sursa aici). Evident ca sunt niste combinatii indraznete de buline cu dungi si buline cu alte imprimeuri. Nu pot sa spun ca ma dau in vant dupa combinatia imprimeu cu buline, dar dungi cu buline nici nu arata asa rau, chiar am incercat ieri, ce-i drept, combinatia era putin sesizabila (spre deosebire de indrazneala Moschino), fiindca ciorapii erau bleumarin cu buline mici crem, iar jerseul era bleumarin cu dungi crem.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dar si Marc Jacobs aduce in prim plan polka dots-urile prin colectia RTW Fall 2011 (sursa aici). Putin cam mult gri pentru gusturile mele, dar hai sa zicem ca trec cu vedere fiindca bulinele imi iau ochii si fiind o colectie de toamna, se accepta si culorile mai inchise si pastelurile. 😉

 

 

2 thoughts on “Polka Dots

  1. ha ha, eu sunt mega fan imprimeuri, le ador, desi daca arunc o privire in dressing-ul meu dau peste piese uni :))), totusi iubesc imprimeurile!! cu toate acestea, nu prea imi plac bulinele, poate doar punctuletele :)) doream doar sa subliniez diferentele majore intre indivizi, de parca as fi facut o mare dezvaluire… :)))
    oricum, keep up the good work!

  2. clar sunt diferente enorme, I agree! si cu toate ca nu sunt mare fana, fiindca hainele mele si pantofii mei sunt cei mai colorati din univers si ma trezesc ca nu am cum sa le asortez, sa stii ca ma oblig sa le “inteleg” 😉 si chiar mi-am cumparat recent o rochie cu a lot of imprimeuri :)))) mersi de incurajari 😉

Leave a comment